Härlig dag

Voffs på er, ja idag har jag haft en härlig dag. Vi drog till stugan halv tio, och kom hem kl sex. Jag har varit ute precis hela dagen.  Jag hade tvåbenta barnen Agnes och Nils med mig och det var skithäftigt. Vi spelade boll, grillade korv, tog promenad och så kom Omar och hälsade på. Han hade varit ute och pimplat och fått en massa abborre. Låter gott. Så kom det nån på en konstig grej ute på sjön, snöskoter hette det sa Matte. Men den brummade så konstigt. Så har jag sett tranor och kanadagäss. Stora pippin det. På em. blev jag så trött så jag somnade av en stund i solen nere vid bryggan, mysigt de.  Och vet ni va´jag gjorde i bilen på vägen till stugan......... jo jag gjorde som jag sa igår.. SPYDDE i bilen. Ja, så går det när man måste åka i dumma bilar, men på hemvägen klarade jag mig. Sedan har jag sovit i min korg resten av kvällen. Nu funderar jag på att hoppa i säng med dom där tvåbenta småttingarna, men ingen ide´, matte blir väl avis då. Hon vill ju sova med mig varje natt, annars kan hon inte sova. Fjompa där. ( men jag vill ju åsså bara sussa med matte, mys pys de´. )   Sätter in nån bild senare från idag. Trötter nu.

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0