Hej hopp.

 Länge sedan jag hörde av mig, men det har ju varit helger, och det har varit full fart.  Började med att jag var påskkärring hos Mormor och Morfar, Mattes ide´förstås. Men dom sa att ja´va´söt.  Sedan kom ju barnen. Jag fick ju påskägg med godis i, och sedan fick jag en NY KUDDE som Matte sytt åt mig, med vovvar på. ( mallig jag ) Matte tyckte att jag växt ur min lilla rosa snuttkudde, men den vill ja´åsså ha kvar. Sedan så fick jag det rosa underlägget som Agnes gjort åt mig, så stolt så, med mitt namn på, och ett ben, gullig tjej hon. Undrar om Rut fått ett åsså. ÅÅÅÅ vet ni vaaaaa,...... Ja´har sovit utan Matte en hel natt, var borta i ett helt dygn. Fick sova hemma hos Rut, och vi hade jättekul, Men matte var ju orolig att jag skulle längta efter henne. ( det gjorde jag ju men sa inget ) Matte längtade nog mest hon. KANSKE.  Å sen i går kom Tora hit till mig och lekte, SKITAKUL DE´. Men jag busar ju så mycket när jag blir glad, så jag sover hela kvällarna. Visst ja, glömde tala om var jag fick sova när jag var hos Rut. Jo, kan ni tänka, I SOFFAN med Håkan, och Rut i sin korg i hallen. De ni. Ska väl sova där nåt mera sedan, tror jag.

Nu blev det ett långt inlägg, men det bara blev så.    Kom ihåg att kolla in kortet med min nya snuttkudde. Haha.

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: carola

ja va kul vi hade..roligara utan din matte ju:)

då fick vi ju leka tillsammans..



Lite taskigt att du fick soffan men ok..du är ju liten och mörkrädd..

kul hade vi..

kramisar

Rut

2009-04-20 @ 14:28:07
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0