LYCKA..........

hallå där, dagen började som vanligt med att jag var med matte i växthuset. Sedan drog matte iväg på cykel ca 1 timme, ( blir så ledsen då ). När hon kom hem så lekte vi ute med bollen, kul dä´. Efter en stund tog hon dumbilen och drog iväg, men då kom det en överraskning........TORA och hennes husse. Satan va gla´ja´bidde. Vi lekte, busade och hade röj, å så kom matte hem å då blev jag ännu gladare. Tora och jag fortsatte att leka en stund till så vi blev alldeles slut. Lade oss ner och bara gosade med varann.  Så kom Lasse ( Toras husse ) ut, och dom skulle åka hem. Vet ni va´ja´gjorde,,,,,,,,,,,,,,,,, jo jag hoppade in i Toras bil till Tora,  det ni... de´trodde ni inte va´. De va ju inge faligt.  På kvällen åkte matte hem till Tora, och husse och jag fick vara hemma, inget kul.  Men blev glad när matte kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0