sola, sola, sola

voffs på er,skriver några rader igen, som vanligt varit ute hela dagen,busat med bollarna, gnagit på ben, solat med husse när matte drog iväg till Gävle en sväng, fikat ute med mormor och morfar, sedan har jag sovit en hel del i min nya bur ute på gräsmattan, härliga tider, strålande tider.......Så fick jag ett märgben av matte idag,  å jädrar va gött dä va. i dag var Rut till djurdoktorn, hoppas det gick bra. Jag blir ju orolig.  Får väl höra i mörra kanske. Matte ska hjälpa mig att slänga in nån bild från idag, får se hur det går.

Höres.


Kommentarer
Postat av: Rut

åh vilken snygg bur du fått...kanske kan jag komma och prova den någon dag..



Har du varit på kurs idag sa matte...är magda snäll mot dig..



Jag är bara frisk, inga äckliga kvalste fanns kvar..

pussinussi

2009-04-25 @ 23:05:03
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0