TRÖTTER

Hej svejs, ska tala om att idag har det hänt mycket. Varit ute  och lekt hela fm, sedan åkte vi bil ( ja, det funkade bra ) drygt en mil till en hundkurs. Fick träffa fem andra voffsingar där. Först skulle det pratas och fika, fast vi voffs fick inget, sedan drog vi iväg i bil igen till Rörbergs flygfält och tränade lite, ganska kul faktiskt. Vi fick LEVERPASTEJ då, fick beröm för att jag hade mattekontakt, kul dä. Men måste ju alltid kolla in min matte jag. Så är det. När vi kom hem hade vi huset fullt med stora och små tvåbenta. Då blev jag så glad. Dom var kvar länge, det var så skönt ute. Sedan tog matte och jag och fixa till lite mat. Idag har jag  fått många köttbullar och varmkorv. Gottigott. Vi kollade på tv, men jag somnade som en stock, och matte satt och gosade med mig jättelänge. MYSIGT. Nu ska vi sova på riktigt, i mattes säng förstås. Matte ska få smaskiga pussipussar.

Nattinatti


Kommentarer
Postat av: Gustav

Är du sugen på nya sommarskor? Börja samla poäng här: http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=6887



Du samlar poäng för att sedan byta det mot ett presentkort på tex Bianco eller Nilssons, helt gratis.

Börja samla redan idag :D Lycka till !

2009-04-19 @ 14:40:41
Postat av: carola

visst är det kul med kurs:)...jag var jättebusig så Magda blev lite sur..



Hoppas vi kan ses och busa någon dag, jag är så dryg säger matte...får ju aldrig leka ju..



pussisar

rut

2009-04-20 @ 14:27:01
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0