VOFFS VOFFS

Hej, ja, jag har inte skrivit på länge, men det är så att jag ligger ute i solen hela dagarna. I morse kl halv nio gick jag ut, och kom in halv fem. De´ni. Jag äter mat ute åsså. Och på kvällarna är jag dyngtrötter. Kanske jag ska åka i dumma bilen i morgon säger matte, för vi ska visst till stugan. Får väl se om jag tänker spy på matte, eller......... Nä det ska nog gå bra. I går tog vi en prommis till Zoo, och då fick jag köpa ett nytt halsband, det andra var nästan för litet, jag har ju blivit stor nu. Väger faktiskt 14 kg.  Men men.... Rut väger ju mer hon, men vänta bara. Nu ska jag sussa en liten stund igen, vi höres.

Pussissar från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0