HEMMA IGEN.

Ja hej på er, det blev att jag följde med husse till stugan i måndags, och jag kom hem halv ett idag. sovit till nu nästan. Var så dyngtrött. Men jag blev så glad när jag såg matte, så jag rullade runt runt på grusgången. Matte blev lika glad. Vi har ju längtat SÅÅÅÅ efter varandra. Men nu är jag hemma med min matte, och jag släpper henne inte. Hon sov med mig, för hon har så ont i huvudet. Så har hon plockat bort två äckliga fästingar på mig, en på huvudet vid örat, den satt som fasen, sedan en under hakan, det var en stor rackare.  Nu ska vi nog vila en stund igen. Men vet ni, jag har inte ätit nå´ mat nästan när jag var i stugan, men matte gjorde iordning åt mig när jag vaknade. Å ja´åt upp allt. Det brukar jag inte göra, men jag är så glad, åsså blev matte glad å´. Fint va´? Ni ska få några stugkort att kolla på.
Puss puss.
Sitter å´kollar om matte kommer man vet aldrig, HOPPAS !!!!!!!.
                    
Ska man hoppa i tro´.
                    
Väntar på husse. Vi ska grilla korv.
                    

                    
Sitter på bryggan och kollar solnedgången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0