OJ, OJ, vilken dag det blev.

Hej igen, ja, jag ska berätta om min lyckliga dag. Det började med att jag sov till kl nio,matte vaknade kl sex och läste tidningen, men jag sov vidare jag. När kl var halv elva drog vi i väg till stugan, husse var ju där sen i onsdags, skönt, för då får jag ha matte ALLDELES för mig själv.När vi kom till stugan packade vi i ordning fiskegrejor och stack ut på sjön, så jädrans mysigt så, jag njuter då.  Sedan åkte vi över till Smörnäs, för vi blev glasssugen, och gissa vad som hände dårå, joooooo, det var två vita, fina voffsingar som som ville träffa mig, så matte sa att det går väl bra. ÅÅå jädrar i mig va´kul vi hade, Det var ju två killar, en på 1 ½ år, och en på 5 år, Dom jagade mig så jag blev helt slut, tungan hängde långt ner, men fasen va skoj,. Ja, dom var jättesnälla,Tobbe var lite lugnare, men Chris och jag röjde på vi. När vi skulle dra hemåt så började det att regna, så vi blev kvar en stund till. När vi kom till stugan sprang jag i skogen en stund, sedan blev det hemfärd, inget kul. På kvällen kom det två små tvåbenta saker på 5 år och ville sova hos oss,  då blev jag så glad, men fasen va´trötter jag varit hela dagen. Nu ska jag sova med dom där småbarnen, det  är mysigt de, då kan jag passa på att pussa lite på dom.
Nattinatti

                                          Gohundarna  Tobbe, Chris och Ziiri.

Kommentarer
Postat av: Din Bästis

åååååååååååååååå, vilka GOBITAR

2009-08-02 @ 10:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0