ROLIG DAG IGEN...

Ja, nu har jag varit flitig att skriva igen, men det är ju matte som säger att jag ska gö´de´. Å då gö´ja´de. Idag har jag lekt med dom där tvåbenta sakerna, vi har haft skitkul. Dom har kastat saker åt mig, så hade vi dragkamp, vet ni vem som vann mesta gångerna ????? Jo jag. På dagen så ville dom bada i poolen, å då blev jag lite sugen, men ja´är ju inte så van att bada ensam än, så jag tog och glutta lite på barnen, och blev ändå mer sugen. Då sa matte att vi skulle bada, jag viftade på rumpen och blev så glad, men huuuu va konstigt de var, jag vågade inte släppa matte jag, så husse fick lyfta ur mig efter en stund, men sen blev jag sugen igen. det var ju faktiskt skönt. Sedan lekte jag med barnen igen, å vet ni... dom ville sova med mig en natt till, okej då sa matte, å då blev det ju så. När dom somnade så smög jag upp till dom i sängen och hoppade upp vid fotarna, sen kröp jag upp mellan dom och pussade på dom,  (nattipussen)  å då började dom började röra på sig. Då hoppade jag ner och somnade på golvet bradvid dom. Dom somnade ju så tidigt så jag fick lite långsamt. men nu är det väl dax att lägga sig på riktigt, men först ska ni få se bilder när jag badade.  Jag var faktiskt duktig, sa matte.
Natti natti.


Visst är jag duktig då ?

Dom här äckliga sakerna hittade matte på mig, en i lre och en på öra, visst är dom snuskiga då?    


Kommentarer
Postat av: Marina

Kul att träffa dig i måndags, du har växt och blivit stora tjejen. Ses snart igen då din matte skulle bjuda Carola och mig på fika nå´n dag.

Ha det bra så syns vi snart ;)

2009-08-12 @ 02:49:43
Postat av: Marina

Tack för fika, äpplen och en trevlig dag. Var så trevligt hos er ;)

KRAM

2009-08-14 @ 15:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0