SNÖ,SNÖ,SNÖ.................

Hej igen alla , nu är det slut på julen, och jag har sovit så mycket, det kommer ju efter när man får busa med både tvåbenta och fyrbenta saker, det är ju ssååå kul. Annars har det väl inte hänt så mycket, springer in till mormor och morfar på dagarna och sätter mig vid kylskåpet, jaaa då frågar mormor " va vill du ha då "  hon vet att jag vill ha skinka eller kalvsylta. Då får jag det.  I dag har jag varit ute och lekt massor i snön, ja det bara snöar och snöar, men idag är det bara fem grader kallt, det går ju bra. Men jag får så mycket snö mellan klorna, och det är inte så skönt, men matte hjälper mig när jag kommer in. Nu ska jag sova en stund. Slänger in nån bild som matte fotade på mig nyss. Ha´de´bra.



   HA HA , matte kan inte ta mig......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0