Premiär..

Det här är mitt första inlägg på min blogg..Jag är en liten drottningliknande blandistjej på 3 mån.

Idag har jag varit hem till min kompis Rut och hälsat på.
Rut är en stor otäck bullterrier med stooooora tänder:), fast hennes matte Carola är snäll.

När jag sitter eller ligger säger hon att jag är duktig och så får jag en gotta.
Det var Carolas idè att jag skulle få en egen blogg så att alla kan få se hur söt och go jag är...

Det är även hon som hjälper mig att skriva nu..Jag ligger i hennes soffa och vilar, tänk det får jag inte göra hemma..

Får nog komma hit oftare:) då får jag ju även träffa lilla Nisse som är min bäste vän..Det är vi som pussas på kortet här nere.



Kommentarer
Postat av: Rut

kul att du fått egen blogg...Hoppas vi får leka med varandra nästa gång, din matte är ju tokig som tror att jag ska äta upp dig:)

Du är för hårig för det och för lite kött på benen..



bullepuss Rut

2009-02-24 @ 16:37:59
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Ziiri

Ja, matte är lite fjollig hon. Men hon är BÄÄÄÄST i hela världen, så de så.

Slaskiga pussar av Ziiri.

2009-02-24 @ 22:54:49
Postat av: Ziiri

Glömde tala om att jag träffade Abbe ute på min pissrunda nu i kväll. Kul dä, vi busade.

kram Ziiri

2009-02-24 @ 22:56:50
Postat av: Marina

Det är väl klart att en sötnos som du ska ha en egen blogg. Roligt att träffa dig igår hos Carola hoppas vi ses snart igen.

2009-02-25 @ 15:17:52
Postat av: Ziiri

Tack Marina, kul att träffa dig med.Ja vi får ses hos lola snart igen.



Slaskiga pussar från Ziiri.

2009-02-25 @ 21:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0