Promenad och promenad.

Måste berätta om min fredag. Började med att matte och jag åkte till Boulognerskogen och promenerade drygt en timme, och träffade så många voffsingar. men bäst av allt var alla snälla tanter och farbröder som pratade med mig. Alla säger " åååå, så söt, hur gammal, vilken sort, va´heter du osv. "  Tur att matte orkar svara, för jag vill ju bara gosa med alla. Så kollade vi på minst tjugihundra fåglar, änder hette dom visst. När vi kom hem så tog vi en tupplur på en timme, i mattes säng förstås. Senare på kvällen tog vi en långpromenad, och då träffade jag Wilma, en goldenvalp på 5 månader, det var kul. Trodde nästan det var en syster, för vi var så lika, men hon var större.  Men sedan så sov jag hela kvällen och natten.

Slask pussar från mig.

Kommentarer
Postat av: Rut

det var kalas för dom stora tuffa hundarna..du hade nog gjort i blöjan:)



Kanske kan vi ses innan jag åker iväg på semester i Ockelbo eller vad det heter..

bullepussisar Rutan

2009-02-28 @ 18:36:30
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Ziiri

Ja kanske de´. Men va ä Ockelbo, Är de nåt med nån Daniel och Vickan, eller.......

Men du, vet du hur det blir med hundburen, Matte ska visst köpa en sån säger hon, och då MÅSTE jag åka bil säger hon, men då blir jag ledsen. Tycker INTE om att åka bil. Matte och husse förstår inte det. Snuttepussar Ziiri

2009-02-28 @ 22:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0