vov vov

Hej, började dagen med att matte väckte mig halv åtta. Lite senare tog vi en promenad, och vet ni va´? jag träffade Fanny och Snobben, två små vita voffsingar, aaa gissa om dom är söta, mmmmm.  Sedan drog matte iväg en stund, och då blev jag ledsen, fast husse var ju hemma förstås, men matte är ju bäst hon. Så fick jag gå in till mormor och morfar en sväng, alltid trevligt de´,dom har så mycket gottigottgott dom, tex MORÖTTER, det bästa jag vet, efter matte förstås. På em. kom Agnes och Nils hit till mig, och matte knäppte kort som vi skulle visa, men det funkar ju inte på mattes dator, så vi får ta det senare då. Nu vill jag gå upp och sova i mattes sköna säng, ( jaja, jag vet, men jag sover med matte varje natt, så de´så. myspys) Men hon ska väl sitta vid datorn en stund till hon.

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Rut

Hej Ziiri...Åh så du får sova i mattes säng, det får inte jag:(..Igår var jag till djur doktorn och det var inte så kul..

Fyllde 1 år i går också, fick en egen falukorv..



Hoppas vi ses snart

bullepussar Rut

2009-02-26 @ 09:34:55
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Ziiri

aaaaaaa, ja ´får sova i sängen ja´, Bara en natt har jag sovit med husse, men då längtade jag bara efter matte, så jag tänker ALDRIG mera sova med husse. Va´gjorde farbror doktorn då? Va´han dum eller...... mot mig var doktorn jättesnäll, jag fick provmat och fina matskålar för ja va så dutti. Jag kommer och hälsar på dig nån da´.



pussipussi Ziiri

2009-02-26 @ 23:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0