KOMPIS IDAG IGEN.

Ja, va säger man. Dyngtrött är man , helt slut, ligger och sover på gräsmattan, och vem kommer dårå. Jo Lillknubbissen Sune, å.... f.....n  åsså, jag blev så glad så jag trodde jag skulle spricka, å så kom dom där tvåbenta småttingarna åsså. Men dom var lite galen och tänkte bada i poolen, men det var ju för kallt. Tora hade säkert hoppat i om han var här.  Sune och jag busade lite, men hon vill inte leka lika mycket som Tora, hon fattar ju inte va ja´menar. Sen när jag skulle sova i min korg så kom hon och ville ligga bredvid mig, men hon tar ju lite för stor plats den lilla knubbissen, och så är hon för tung. När det var matdags så fick hon äta med mig, lugnast så, vi hade bäbisskålen, kul va´. Sedan lade jag mig på soffan på altan, och tror ni jag fick sova ifred där då??  Nej nej....... Då kom Lilla Nissegubben och kröp ner med mig, men det var SKÖÖÖÖNT de, han har så goa pussissar, ja, vi låg och pussades och kramades jättelänge vi. Nu är jag trött. Hej då.



Va´mysigt vi har, Nisse....eller hur?


My love Sune och jag.

Kommentarer
Postat av: sune

hallå....jag är en han:)

blir ledsen att bli kallad hon hela tiden..fnys

2009-06-09 @ 16:49:35
Postat av: ziiri

Hej Sune gubben, ja jag vet att du är en H A N, men jag glömmer bara bort det och säger hon. Men jag var så trötter när jag skrev, kanske därför. I love you ändå. Så nu kan du simma lugnt och fnysa vidare. Hörde att MIN matte hade varit hemma hos dig idag och jag fick inte vara med, synd de.

2009-06-09 @ 21:34:12
Postat av: carola

åh så mycket mysiga kort...

Nisse är en riktig hundkille han..



Fy vilket väder det är idag..blä..

Hälsa matte att man håller sig inne och myser idag

kram kram

2009-06-10 @ 08:34:10
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Sune

hej ziiri..kom ihåg Sannas frågestund..

Hon blir så glad om ni ställer en fråga eller 2..



kram

2009-06-11 @ 08:28:27
Postat av: carola

i morgon kommer barn och sune:)

Kan han få sova hos dig...

Han snarkar så hemskt, vi kan inte sova...

kram kram

2009-06-13 @ 00:49:08
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0