OJ,OJ,OJ vilken helg.

Jag är så trötter så jag vet inte vad jag gör nästan. Har sovit från Tora åkte hem kl sju. Ja, vi har haft en rackans kul helg. Tora har ju sovit hos mig två nätter och tre dagar. Jag visste det... hon skulle ligga i sängen hon åsså, men det fick hon ju. Hon låg först med husse, men på morgonen kom hon till matte och mig, åsså nästan knuffade hon ner mei, men då plöjde jag in mig mellan matte och henne, å  så somnade vi en timme, men sedan tyckte jag att hon knuffades för mycket så jag lade mig på golvet, men va gö man int för en snäll och gosig kompis. I dag så drog vi med husse och matte till stugan, Tora har ju inte varit dit förr, å jädrar va hon va nyfiken på allt. Hon började med att springa ner till vattnet och blötte magen, sedan var det lite röj i skogen.  Efter att matte plockat undan lite grejer så var matte och husse med till vattnet, och Tora blev alldeles galen, hon hoppade i vattnet flera gånger och så kunde hon simma. Jag blev lite blyg ja, så jag badade inte nåt, inte ens fossingarna. Gör det sedan när vi är ensam. Kanske Tora skrattar åt mig om jag inte är lika tuff som hon, man vet aldrig. Sedan grillade vi korv och Tora och jag fick åsså en varsin korv, gött dä. Så tog vi en promenad och kollade lite. Matte bara sprang med kameran och så videofilmade hon massor som vi har tittat på här hemma, och då längtade jag tillbaks till stugan. Och vet ni, det är faktiskt ganska kul att åka bil nu, så jag hoppade in alldeles själv i dag i buren, och Tora fick sitta i baksätet. Efter att vi kom hem så somnade vi pang direkt och sov till Lasse och Lena kom och hämtade min GoTora, matte sa att hon får sova fler gånger hos mig. Ja just ja, Tora ville åka båt åsså idag men vi hade inga flytvästar med oss, så det får bli en annan gång. Tora hoppade i båten flera gånger åsså gnällde hon och kollade på matte. Ja, hon är rolig hon, min busfia. Matte kallade oss för PER och PÅL idag för vi bara svansade efter varandra. Typiskt att inte datan funkar att skicka bilder idag, men får väl göra det senare.Nu ska jag sussa igen. Godnatt allahopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0