ROLIGT.......

Tjenare, jag är så GLADER, har haft kul i går och så har jag kul idag åsså. I går var matte och jag hem till Carola och barnen, så var ju bullissen Sune där, man kan tro att han sprungit in i väggen, för han har liksom inte nån riktig nos, som jag har. Men det gör inget för jag tycker om han ändå, ja.......jag är ju KÄR. Vi busade och hade skoj. Men efter några timmar så måste vi dra hemåt för då var det nästa överraskning. Hann sova en timme innan Tora kom. Å jädrar i mig vilket röj det blav. Vi höll väl på i en timme innan vi rasade ihop. Sedan tog vi en prommis med husse och matte så Tora fick sk..a ifrån sig, hon har ju problem med att inte kunna baja på gräsmattan, men det gör jag, det skiter jag i för det finns ju så massor av bajspåsar i skåpet. På kvällen efter maten hade vi nya röj, men ååå så trött vi blev. När vi skulle sova ville Tora sova nere i hallen, men det var inte kul tyckte jag ( som låg ned matte uppe i sängen ) så jag gick ner tre gånger och kollade att hon inte var ledsen, men hon sov. På natten gick hon in till husse och sov med han i sängen, det skulle hennes husse och matte veta, men jag tjallar inte jag heller, det ska man inte. På morgonen kom hon in till matte och mig och sov en timme med oss, men hon låg för nära matte, så jag måste tränga mig emellan, och då blev det bra. Så har vi varit ute på promenader i dag åsså. Jag skriver nog mer ikväll, för nu vill Tora busa igen.
Pussipuss.

Kommentarer
Postat av: Marina A

Vad du växer och blir stor! Men du, inte är väl Sune en bullis? Han är ju en liten mops som är jättesnäll.

2009-06-07 @ 14:52:56
Postat av: Ziiri

Hej Marina, va kul att du läser min blogg och komenterar. Ja, du vet att det var ju matte som sa bullis, fast jag vet ju att det är en liten moppe, det har ju Carola sagt. Jag är ju sex månader nu, stora tjejen alltså.

Puss på dig. Vi får väl träffs nåt.... eller......

2009-06-07 @ 21:13:05
URL: http://ziirithequeen.blogg.se/
Postat av: carola

precis...din matte måste skaffa glasögon:)

kanske sune kommer i morgon och pussas..



kram kram..va kul ni haft du och tora

2009-06-07 @ 22:00:02
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0