SLÖDAG I GÅR....

Ja, igår hade matte och jag en riktig slödag.  Jag är nog lite dålig tror jag. Vi sov länge, sedan sov vi middag och vaknade kl ett. Vi kollade på filmer som matte filmat på mig från jag var åtta veckor, åååå guuud  vaa söt ja var, men matte säger att jag är lika söt idag åsså. Matte drog iväg och hämtade husse i stugan, och då fick jag vara hos mormor och morfar, jag gillar det, men blev ledsen när matte åkte,  fast det gick över.  Desto gladare när hon kom tillbaka. Jag är ju en mammagris ja´.

Idag är  jag piggare, kan vara ute och springa utan att bli dyngsur. Så drog matte iväg en stund och kom tillbaka fort, och med sig hade hon tvillingarna, då blev jag jättepigg. Busade lite ute med dom, men jag blev fort trött, så jag gick in till matte och hon bäddade ordning i min korg åt mig. Matte skickar kort sedan för det funkar ju inte igen. Hon knäppte kort på mig när jag sov med napp en kväll, men hon lovade att inte visa Tora och Sune, för då kanske dom skrattar åt mig. Men jag tycker det är gott med napp ja´. Fick låna en av baby Lisa, om jag bara smuttade lite. Hon är gosig hon.Men nu ska jag sova en stund igen. Jag tänkte berätta en hemlis, men jag tar det en annan dag. Det är nåt som hänt med mig.
Ha´de´bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0