oj...

Först blir jag lite sur när matte rycker i mig och säger att jag måste vakna..Vaddå? Det är ju mitt i natten och liten vovve som mig behöver ju få sova för att bli stor..Men så visar hon mig varför och oj så mallig jag blir..
Jag har fått en supersnygg present, en ny snygg blogg som passar en snygging som mig..Visst visst, hjärtan och rosa men vaddå..är ju en stor tjej nu.
Tack snälla Emma för att du förstår vad en tjej som jag behöver..

När jag nu ändå är vaken måste jag bara berätta om dagen i går..Var för trött igår för att skriva..Mina tassar och ben orkade knappt uppför soffan och då är det illa...Min favvo Carola kom hit och med var Rut eller inte?? mmm, hon var några strl mindre, kanske hade hon fastnat i tvättmaskinen?? Elsa hette hon visst och var en liten bulla...Blev lite rädd först men hon var snäll så OK..vi lekte i flera timmar...Har aldrig haft sån rolig kompis förr..
Carola skrev och sa att hon sovit hela dagen idag, har jag gjort med...Längtar redan tills vi ses igen, matte och carola har lovat att vi ska få springa och leka i veckan..

Nu måste jag fortsätta sova om jag ska växa och bli lika stor som Rut...Va avis hon ska bli när hon ser min snygga blogg..hihihihih..hon har ju inte ens en egen.


sorry för skadan på kinden..hoppas det läker till skönhetstävlingen du skulle på...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitsnygg blogg du har fått, Ziiri. Nu är du väl mallig, Va. Men du är ju BÄÄÄÄST du.

Snygging där.

2009-03-30 @ 00:33:48
Postat av: Rut

fnys...en blogg vad är det att vara mallig för:)

skojar lite..den är jättesnygg..



Fast vet du du..emma träffar jag nästan varje dag, piluttadig...och jag leker med Elsa hela tiden..

Undrar vem som blir avis jag..

lillprutt..



Bullepussar från mig och Elsa..

2009-03-30 @ 08:49:12
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Marina

Snygg blogg du har Ziiri. Du får hälsa på Lola nån dag så jag kan få träffa dig. Kram

2009-04-01 @ 16:17:07
Postat av: rut

hallå..händer det inget i ditt liv:)

Vill ju läsa om vad du gör, vi får ju aldrig ses ju..



pussisar i massor

2009-04-03 @ 15:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0