Hej igen...............

Ja igår började dagen med att vi stack iväg till stugan, jag blev inte glad när jag måste åka dumbilen, men det gick över. Väl vid stugan så började jag med att kolla runt överallt, var ju ett tag sedan jag var där. Sedan blev det ett springande och skuttande i skogen. Matte och jag hade jättekul. Hon gömde sig flera gånger och jag letade på henne och slickade henne i hela ansiktet varje gång jag såg henne bakom en buske eller träd. Men så skulle matte och jag ut och hämta lite mossa i skogen, men vi kom hem med ca 6 liter svamp. det var annat det. sedan vilade jag en stund, för jag blev lite trött i småfossingarna. Efter maten var det skogsröj igen, det är så roligt att springa i skogen, så var jag nere vid vattnet och klev i flera gånger. Matte kastade pinnar som jag fick hämta. Jag är bara lite rädd nu. Så blev det så fort mörkt, och vi skulle åka hem. Jag trodde vi skulle sova kvar där, för det brukar vi göra. Men nej då. När vi kom hem så slocknade jag på en gång och sov till kl 10 i dag. Det var skönt.

Idag när jag vaknade sa matte att vi skulle åka till stugan igen, vadå.... hade vi inte kunnat sova kvar då, så jag inte behövt åka så mycket bil. Men vet ni... Igår när vi åkte till stugan så var det för att matte skulle ha tallris, granris och mossa. Tror ni hon kom ihåg det igår?  Nej då, hon glömde ALLT bara för svampen..... som hon har för mycket av redan i burkar och frys. Men mycket vill ha mer..Haha.  Ja just ja, igår när jag stod på en sten i vattnet så tittade jag ner, ååå då såg jag en till vovve i vattnet, konstigt va.. Nu ska vi sova, natti natti.


Kommentarer
Postat av: Smse ^^

VILKEN FIN HUND! :D



Prenumerera på varandra via Bloglovin? :)

2009-12-04 @ 13:48:40
URL: http://ifyouknewme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0