TRÅKVÄDER................

Japp, då var det några veckor sedan jag hörde av mig igen, men det är ju matte som inte har tid eller lust, hon börjar balla ur tror jag, men har väl inte hänt så mycket mer än att jag mest är ute och leker och springer på dagarna. Synd bara att det är så tråkigt väder, jag vill ha sol så jag kan ligga i solstolen. Men jag brukar ligga ute vid garaget i solstolen och sova middag, å då kommer mormor och lägger över mig en filt. Gissa om det blir mysigt då? En dag när jag hade lite långsamt så tog jag och slaktade min goa fina hundkorg, så det var skumgummi, tyg, hundhår, ja allt i en enda röra inne på golvet. Men skitkul hade jag. Så går det när matte och husse bara är ute och jobbar och krattar på tomten. Men matte sa att jag skulle få en ny när jag fyller 1 år, och den ska jag vara rädd om.......kanske. Så har jag hunnit med att smita iväg några gånger igen, jag klättrade upp efter stenmuren vid garaget, men nu har dom kommit på det, så husse har satt upp mera nät och höjt på vissa ställen. Så har Sanna bott hos oss en vecka, jag gillar henne jag, fast hon blir inte så glad när jag väcker henne med en blöt slaskig puss på morgonen

. Hon kommer nog en vecka till tror jag. Ja, och nästa söndag fyller jag 1 ÅR, undrar om det blir pannkakstårta eller vanlig, det visar sig.  nääää, nu ska vi nog sova lite så vi blir pigg i mörra. Ha de´bra. Kommer några bilder åsså.

Kallt, tur att mormor kom med filten.Oj, oj, oj, vilket trassel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0