ROLIG DAG.

Hej, idag fick jag en rolig dag, var ganska pigg när jag vaknade. Har nog sovit ut ordentligt nu. På fm. var jag ute och lekte och var in till mormor och morfar några svängar. Vi var in dit och fikade åsså.  Sedan åkte jag bil med matte till en tant som fick en hink med svamp. Ganska roligt faktiskt att åka lite bil, men trodde nog vi skulle till stugan igen. Sedan låg jag i min solstol och sov en stund, då kom matte och sa att " Toravovven  kommer snart ". Då jädrar i mig blev jag så glad att jag stirrade på grinden i fem minuter. Åsså kom det en bil med Tora i, å fasen i mig va´jag hoppade och rullade runt, runt med Tora. Så åkte Toras husse och matte iväg och lämnade Tora med mig, lycka de´.   När vi lekt och busat av oss en stund sa matte och husse  att vi kunde ta en promenad, och så blev det. Vi var ute drygt en timme, och när vi kom hem hade Toras husse och matte redan kommit tillbaka. Inget roligt de, men dom var kvar en stund så vi fick ta en busrunda igen.  Ja, det är så roligt med min Toravovve, Vi har såååå kul vi. Slänger ion nåt kort med Tora och mig från idag. Baybay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0