TJENARE.

Ja nu har jag varit på latsidan igen med att skriva, men det var ju kalas i dagarna tre när morfar fyllde 90 åt, så det har varit lite segt. Men jag hade roligt jag, för på söndagen kom ju Tilde till mig, och på måndag kväll så kommer min egen Toravovve hit. Gissa om vi hade kul. Hon var lite slö i början, ja nästan lite småsur, men efter ett tag så blev det fart, och jädrar i mig va vi lekte. Ja gillar Tora ja`. synd att hon inte kan komma till mig lite oftare. Toras matte sa att jag gärna fick komma hem till Tora och sova, men ni vet väl hur min matte är. Hon kan inte sova utan mig. Haha, det gick ju bra när jag var i stugan med husse ju. Appropå stugan, så drar vi dit i morgon fm, och blir nog kvar till torsdag eller fredag. Matte ska ut och fiska, sedan plocka svamp och lingon. Hoppas bara det blir finväder då. Jag tänker springa i skogen jag. De ä´kul de. Nu ska matte sova, så vi slänger in några bilder i dag åsså. Ha de bra.

Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0