Äntligen uppehåll......



Ja, idag kan jag vara ute. Har legat på min solstol sedan kl halv åtta. Men Matte har lagt en filt över mig så jag int ska frys. Igår var det ett jädrans väder. Jag gillar inte när det blir ljust på himlen och så smäller det efter en stund. Matte säger att det är blixt och dunder, typ. Men jag blir rädd ja´.  Iallafall så städade matte igår som ni såg på bilden, och idag är hon helt slut. Hon har ont i ryggen och kom nästan inte ur sängen. Så kan hon nästan inte sitta. Hur ska det bli tro. Men om jag gosar lite med henne så brukar hon bli bättre. Hon gillar mina slaskiga pussar.  Nä, jag ska ut på solstolen igen innan det blir regn. Ser lurigt ut. Ha de bra.



Så här såg Matte ut i går kväll innan hon somnade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0