ÅÅÅ.... va skönt väder det var idag......

Först sov jag länge, sedan tog Matte och jag en långpromenad, hon hade förstås kameran med sig och fotade massa fina vyer, men jag blev åsså med på nåt kort, ( konstigt va, ). Sedan var vi in till mormor och morfar och fikade lite, och jag fick ett riktigt glädjefnatt och sprang ut i snöhögarna och runt runt. Ja jag fick massa spring i fossingarna.  På eftermiddagen så somnade jag i mattes säng och sov till kvällen då det var matdags. ( jag är duktig att äta nu säger matte ), Efter maten blev det en prommis med husse, och nu har jag sovit igen, och ska väl sova för natten nu, bara matte kunde komma nån gång då.  Ha´de´bra.....
Förresten så träffade jag Snobben idag. Han är jättesnäll.

Matte skulle lägga in nån bild från idag, men det funkade inte, typiskt då, tar det sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0