Ååååå, fasen va kallt....

Hej, jag har nyss vaknat. Var ut en sväng klockan nio, men det var ju 21 grader kallt. Det frös ju nästan till is innan jag hade drillat klart. Nää, bäst att vara inne med matte idag. I går hade jag en lyckodag. Dom där tvåbenta småttingarna kom till mig. Vi var ute och lekte i snön och hoppade, kasta boll, busade, åkte spark, ja vi hade skitakul.  När vi kom in så frös vi ganska mycket, matte hjälpte mig att torka tassarna och all is under magen. Skönt de´. Sedan fick vi korv med bröd. Smaskens. Barnen kollade på video och jag vilade en stund. Sedan satt dom och spelade spel och ritade. Efter en stund fick vi glass med blåbär och hallon.  Innan barnen åkte hem åt vi pannkaka, det gillar vi. På kvällen var jag helt slut efter en dag med busa. Jag sov skönt hela natten. Lägger in bilder som visar va kul vi hade. 








 Dom hade med sig en varsin hund åsså, det var golden utan blandning, sa dom. Jag är en med blandning i, va´de´nu ä´fö´nåt.


Kommentarer
Postat av: Nora

åh så härligt ni verkar haft i kylan...brrrrrrr

Jag ligger mest i sängen och myser fast tar en lång prommis och letar killar emellanåt..

2010-01-07 @ 18:44:04
Postat av: Ziiri

Hej Nora, ja men du får ju ha barnen varje dag du. Jag får ju bara leka med dom ibland ja´. Jaga dina killar du. Ja´har matte ja´. Blev du glad för vin julklapp du fick av mig??

Skaskiga pussar från mig.

2010-01-09 @ 10:48:30
Postat av: Anonym

Hej Nora, ja men du får ju ha barnen varje dag du. Jag får ju bara leka med dom ibland ja´. Jaga dina killar du. Ja´har matte ja´. Blev du glad för din julklapp du fick av mig??

Skaskiga pussar från mig.

2010-01-09 @ 10:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0