Go`kväll på er..

Ja, då är jag skrivsugen igen då. Har nyss vilat en stund. Varit ute i snön idag igen och bara busat. Fasen va kul
de´ä´. Mest bara ute och busar, in och sover en par timmar, sedan ut igen. Nu är det ju inte så kallt heller, och så har det slutat snöa. Trodde att det skulle komma nå´tvåbenta saker och leka med mig idag, men det blev inte så, kanske i mörra. Hoppas. Idag har husse skottat av alla taken, garaget, gäststugan, altanerna osv. Det var så mycket snö så det blir farligt om det blir töväder säger husse. Å va´bryr jag mig i det då. Jag vill ju busa i snön med bollen jag. I dag tappade jag bort min boll i snön, men jag grävde å grävde, å tillslut kom det fram. Vilken tur. Det är ju min bästaste, goaste boll. Nu har matte suttit och lekt vid datan och gjort en massa collage på mina kort, hon ska visa er några. Jag tycker att dom är fina jag. I dag satt matte och jag och kollade på videofilm på tv som matte filmat på mig, å jag trodde jag skulle kunna krypa in i tv:n , men det gick ju inte. Undrar va vovven tog vägen då?????  Nu ska jag nog kolla med matte i kylskåpet om det finns nå`gotta. Pusspuss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0