VILL BARA SÄGA.........................

att idag blev det en Överraskning... Jag somnade igår kväll kl nio, och sov till kl tio idag på förmiddagen. Då sa matte att Tora skulle komma idag och vara med mig, och just då kommer Toravovven in i dörren. Jädrar i mig så pigg jag blev. Vi sprang ut i snön och busade och brottades, och gosade, vi brukar göra d åsså, sedan ville Tora in till matte, för Toras husse åkte iväg. Då busade vi inne en stund, innan jag öppnade dörren till mormor och morfar och släppte in Tora.  Då blev det lite busa där, men jag blir lite avis jag, när Tora går till mormor å morfar, så när morfar kliade Tora så gick jag mellan dom ja´. Sedan var vi ute till Toras husse kom. Jag blev lite ledsen när hon åkte hem, men jag sov några timmar istället. Jag är ju så trött nu för tiden. Hoppas Tora kommer snart igen, för matte sa att hon kunde vara här ibland på dagarna när hennes husse och matte ska jobba eller nåt sånt.  det blir kul de´. Visar några kort matte fixade idag..  Hon springer runt med kameran jämt hon, men det ä´ju kul åsså.



 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0