JJJIIIIPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIII................

Vet ni vad som hänt?   Jo, min Matte var på fisketävling idag, HON VANN FÖRSTA PRIS I DAMKLASSEN,  Matte är duktig hon.Tror hon fick 14 firrar. Hon drog iväg till stugan halv nio, och var var ju hos Mormor och Morfar. Matte kom hem kl ett, Nu har hon duschat och vattnat växthuset och massa blommor, så ska vi snart dra till stugan, det är alltid lite fest efter fisketävlingen, då alla tar med sig lite gott att äta och dricka. Sedan blir det pilkastning, frågetävling mm. Vi sover nog kvar där tror jag, tyckte Matte sa det igår. Då kanske det blir båt åka imorgon. Matte frös om fingrarna idag, för det var bara 5 grader vid stugan inatt. Fy tusan. Nu ska vi snart dra, men jag hör av mig. Slaskiga pussar.....







Några bilder från stugan.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0