OJ OJ, NU VAR DET ETT TAG SE`N IGEN........

Tjenare på er, nu har jag varit ganska slö på att skriva. men jag skyller på min Matte som varit så trötter den sista veckan. Jag har väl mest legat ute i både sol och dragit mig till skugga ibland. På dagarna är det så många tjejer och killar spm kommer hit, kul de....Igår kväll satt vi ute med mormor och morfar och käkade jordgubbar och glass. Smarrigt de´.  I kväll satt vi uppe på altan och grillade kött, smaskens.  Sedan hoppade Matte i poolen och badade fast kl är jättemycket.  Igår kom det massa småttingar hit och badade, och i onsdags åkte Sanna till Grekland en hel månad. Jag längtar redan. Nu ska jag sussa. Nattinatti.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0