VARMT, VARMT.....

Ja, nu har vi haft riktigt soligt och varmt ett tag. + 32 grader i skuggan.  Jag gillart ja´.  Jag ligger i solen för det mesta, men slår omkull mig i skuggan mellan åt.  Jag är riktigt sugen på att bada i poolen med Matte, men jag törs liksom inte, tror jag. Det ser mysigt ut, men vet int om jag kan simma så bra, fast Matte säger att jag kan. Jag har ju simmat i sjön vid stugan, men jag var så liten då, så jag kanske har glömt.  Man vet aldrig. I morgon ska vi äka till stugan ialla fall. Matte har fixat avlastning från eftermiddag till kväll. Vi sticker iväg på fm, och Matte och jag kommer hem på kvällen. Vi lämnar husse kvar där några dagar. Jag ska åka båt i morgon, det är kul. Blir så glad när Matte tar fram min flytväst, då vet jag va´de blir. Matte ska dra upp stora abborrar säger hon, va´de nu ´ä´fö´nåt. Skit samma. Typ nåt som simmar i vattnet tror jag och sprattlar i båten sedan.  Vet ni, min Matte och jag ligger i våran gäststuga varje kväll, för det är int lika varmt där som inne. Vi har myspys vi.  Nu ska vi sova om vi ska orka sitta på sjön hela dagen i möra.  Ha de bra, talar om en annan dag hur det var på sjön. Slaskiga pussar från Ziiri. 


 Matte och jag läser tidningen på morgonen, sedan går jag in till Mommo och Moffa med den, då får jag gotta, bra va´, hihi


 De ä´nog skönast att ligga i solstolen, tror jag, visst då...
 

 Sorry... min bästaste fotboll är slut. Lika bra att slakta den rejält.
 

 Trött liten voffe, ja´......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0