REGN, REGN OCH REGN.

Uscha, va tråkigt de ä´när det regnar hela dagar. I dag har jag bara varit inne och myst, utom när jag ska göra mina behov. Matte och mormor drog iväg på dop idag, det var lilla Klara som döptes. Det är Mattes första barnbarnsbarn. Kul de´. Dom är nu fem generationer  x 2 på Emelies sida ( mamma till babyklara ) Matte hade fixat avlastning några timmar idag, och det funkade bra.  Igår var det också bara regn. Gillar inte att vara ute och bli blöt jag. Inte kul de´. Hoppas at det blir fint i morgon, för då fyller mormor 87 år, de´ni.  Det blev ett kort inlägg, men jag är så trött i ögat att jag måste sova. Visar några kort från dopet. Nattinatti.


 Håkan, Emelie och lilla Klara. Min matte har gjort dopklänningen, det är åtta stycken som haft den. Emelie döptes i den 16 juni 1990, och nu Klara 12 juni 2010. 20 år senare.


 Fem generationer. BabyKlara, mamma Emelie, morfar Sten-Olov morfarsmor Ingrid och morfarsmormor Aina,
87 år imorgon.  GRATTIS.................................................


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var jätteroligt att ni kunde komma på dopet :) Fin fina bilder. Har lagt ut bilderna jag fick av dig på min blogg nu :)

2010-06-15 @ 23:10:30
URL: http://lillararaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0