Barn, barn, barn.

Ja den här veckan har jag fått vara med många barn. I måndags satt matte ovh jag ute i solen, då kom Emelie och lilla Klara hit. Klara är ju bara 7 veckor gammal, men hon är jädrans söt, åsså luktar det gottigott. Matte är ju gammelfarmor åt henne. Så var Nisse här en hel dag med mig. Vi satt ute och solade lite å så lekte vi jaga i snön med min boll. Sedan kollade vi lite på en film på tv. Idag så var matte och jag barnpiga till lilla Lisa som är ett år. Det var mysigt. Vi tog en promenad efter cykelbanan. Jag hjälpte matte ja´.   Passade på att pussas lite med henne, så när hon ätit mat passade jag på att ta en extra god slaskig puss. Lisa tyckte det var kul för hon skrattade åt mig.  Ska visa lite bilder på mina gosiga barn.


 Lilla Klara, en månad på bilden.


 Nisse och jag kollar på tv, men jag blev så trötter.


 Lilla Lisa och jag, jag sitter vid vagnen och kollar så hon inte ramlar ur...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0