Hej på er.........

Nu var det et tag sedan igen. Men det har väl inte hänt så mycket.  Kallt och ett jädrans snöväder varje dag.  Matte och jag promenerar på dagarna, och husse och jag på kvällarna. Sedan är jag väl mest inne hos mormor och morfar och gosar vid öppna spisen, så jädrans mysigt så.  Idag sov jag till halv elva då matte väckte mig för hon skulle iväg och storhandla. Då blir jag lite ledsen, fast husse är ju hemma.   Men det var ju SOLIGT ute och skönt, så matte hade ställt ut min solstol vid garaget, så jag lade mig i den och solade lite. Myspys. När matte kom hem var hon åsså ute med mig, hon satt och virkade lite.  Och imorgon blir det ute hela dagen, för det skulle bli finväder.  Förresten så idag när matte och jag tog promenaden så träffade jag en Golden vovve som hette Zigge, han var snäll och fin han. Så det så.. Å tre år va´han.Mmmmmmmmmmm de ni........... 
Slänger in några bilder från idag. Nattinatti


 Här sitter jag högt uppe på snöhögen på våran gård. Bra utsikt alltså.








 Så har mysigt är det att ligga i solen och bli varm i pälsen.


Kommentarer
Postat av: nora

åh va jobbigt det var att sola hela dagen..jag är så trött så trött.

Orkade knappt äta när jag kom hem, då är det illa.



Va snällt att jag fick låna din leksak, jag ska vara rädd om den..

sussa sött

2010-03-06 @ 21:59:41
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0