HEJ SVEJS PÅ ER.....

Ojojoj, nu har jag varit slarvig igen med att skriva. Men jag skyller på min matte, hon har varit så trötter och slö en längre tid. Det är hösten säger hon. Orkar int nåt. Lika med mig, jag ligger mest i mattes säng på dagarna. Jag längtar efter lite sol och värme så jag kan ligga ute i min solstol. Men vet ni va´jag längtar mest efter.... Jo, nästa måndag fyller jag två år. De´ni. Jag längtar, för matte har sagt att jag ska få presenter då, å så ska vi göra en stor tårta med två ljus. När jag fyllde ett år var det ju bara ett ljus, konstigt va´. Undrar va´ja´får i paketen, spännande. Ska jag berätta va´husse kom hem med i går ?    En till DUMBIL. Jag hatar bilar. Han måste ha en egen för han ska kunna åka till stugan själv, så int matte behöver skjutsa jämt. Konstig dom där tvåbenta. Jag har beställt en hundkoja till vintern, så jag kan ligga ute utan att behöva blåsa bort. Få väl se om husse får nån tid över till det då. Nu ska matte dra iväg in till stan en sväng, jag får väl gå till mormor och morfar jag då en stund. Mysigt att ligga där inne i finsoffan. Ha de bra.



Så här smaskig god och fin var min 1 årstårta.  Då måste ju 2 årstårtan vara dubbelt så smaskig och stor, eller......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0