GRÅTT OCH TRIST..................

både ute och inne. Ja, idag har det regnat hela dagen, matte trodde jag var dålig för jag klev ej ur sängen förrän klockan tolv, då matte och jag gick in till mormor och morfar och fikade.  Så fortsatte jag ligga i soffan hos dom tills matte fikat klart. Matte tycker det var en riktig jobbig tråkdag idag. Hon har så mycket att göra, men orkar inget. Men gosa gör vi. I dag ville carola komma hit med hennes vita voffs, men matte och jag var inte på humör, så vi får ta det en annan dag, när vi kan busa ute. Kul med nya kompis. Bara hon är snäll,  det är ju en sån vovve som brukar smaka lite på govovvar. Carola säger så, hon har haft en sån förr, min Nora kompis, men hon var snäll, och det här är hennes valp. Så då borde hon inte bitas.  Vet ni va´voffsen heter då? ...... den heter Ingrid, hahaha, lika min matte, så kan den väl inte heta, men hon är ju 5 år och det har ju funkat. Tänk om Carola ropar på Ingrid, då kanske min matte kommer, typ. 
Sovdags nu.




 
 Så här såg min nya kompis ut när hon var liten, åsså hette hon inte Ingrid då, konstigt va´.
Haha, jag tror hon har målat ögonbrynen, visst då.


 Här är det min Nora kompis ( men hon bor i himlen, och det är nog hon som skvättar på oss när det blir regn. ) och hennes lilla valp, ingrid.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

jag är inte lika snäll som min mamma:) fast jag är duktig på att go tycker matte carola..

Hon får nästan springa.

Vore kul att få träffa dig, hoppas vi gillar varandra så vi kan leka mycket..

Jag kan låta illa men jag menar inget, blir bara så glad när jag träffat nya vovvar



puss puss

Ingrid

2010-09-27 @ 19:12:51
Postat av: Fajer

Hej Ziiri.

Min matte är lite korkad, hon undrar var eller hur man skriver in det som hamnar under namnet där på hundsajten.. typ där det står din bloggadress?? Hon förstår inte hur man gör det .. hihi =)



Jag har oxå såna där kompisar som matte tror ska smaka på mig.. =)

2010-10-02 @ 17:05:21
Postat av: Fajer

Nu har matte fattat =) så nu kan jag oxå visa min bloggadress där..

Ha det gott...

2010-10-02 @ 23:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0