GRATTIS MOFFA.........

Idag så fyller min Moffa 91 år, ja det är faktiskt sant.  Vi firade han i lördags då dom flesta var ledig, Då fick vi smörgåstårta, men jag ville inte ha. Det var så mycket kladd, men räkor fick jag. Så idag kom det lite folk och fikade, åsså var de barn med, de gillar ja´. Matte har stått vid spis och diskbänk hela dagen känns det som.  Inne hos oss och så inne hos Mormor och moffa. Annars har jag mest sovit på dagarna. Har varit lite trött och slö.  Måste nog sova med Matte nu för hon är åsså trött nu.  Natti natti.

Kommentarer
Postat av: carola

god morgon sötnos..



Hoppas du fick mycket fika hos moffa..

Själv låg jag hemma sjuker..



Få ses snart och gosa lite, snart kommer ju även Iingrid och då får du en ny kompis..

kram

2010-09-15 @ 07:07:41
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Fajer

o här ska mormor firas på söndag.. då fyller hon 90, men som tur är så är hon pigg o kan komma o va hos mej en stund på dagarna när matte o husse jobbar =)

Ha det bra..

få se om jag får nån tårta på söndag då =)

2010-09-15 @ 11:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0