SÅ TRÖTTER VARJE DAG....

Hej, ja jag är lika trötter i dag åsså. Matte har haft fullt upp här idag. Först drog hon iväg och röstade, va de nu ä för tok. Hon gjorde det åt mormor och moffa åsså, eftersom dom int kan åka iväg.  Så kom Lasse hit , utan min Toravovve, jädrans åsså. Men han frågade om vi ville låna Tora HELA fredagen, å matte sa JAAA... Jippi.. Jag låg i solstolen nu på eftermiddagen och sussade lite, då kom mormor med ett fat med prinsesstårta till mig, å vet ni vaffö?  Jo jag har namnsdag idag. Men det står Siri i den där almanackan, typ. Gissa om jag slafsade i mig hela biten. Det var faktiskt gotta. Å förresten så blir jag 1 år 8 månader idag.  Då borde man väl få nån leksak, men matte tycker att jag har fulla leksakslådan. Jag brukar riva fram nästan allt varje dag, för oftast har matte lagt den grejen jag vill ha den dagen, längst i botten. Gissa om det brukar bli rörigt. Men matte bara skrattar hon.
Så sa hon att jag skulle säga åt alla att läsa dagens Aftonbladet sidorna 46-47, ensam mamma deltagare dömd för sexbrott. Äntligen kommer det fram, och en sån som han borde ju int få vara med i ett sånt program. Matte är så ARG på denna idiot, men glad för hennes barnbarns skull som varit utsatt för denna idiot. Nä, nog om det, jag måste sussa igen. Ha de bra.









Så här fina blommor plockade Matte och jag till lilla mig i dag.


Så här mysigt nerbäddad var jag i morse på soffan på altan, det var lite ruggigt då.


Kommentarer
Postat av: Maria

Varmt och skönt under filten, min hund ligger gärna i knä så fort det blir lite kyligt...;-)

2010-09-16 @ 10:25:16
URL: http://mariaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0