LÄNGTAR, LÄNGTAR.........................................

tills eftermiddag, för då kommer Toravovven till mig och ska SOVA KVAR. Det ska bli kul. Bara hon inte ska ligga med matte och mig i sängen, för då blir det inte så bra plats, måste tänka på matte som har ont i ryggen åsså. Tora kan ju ligga med husse hon tycker jag. Det gjorde hon förr när hon sov kvar. Det ska bli kul när hon kommer, för då får jag vara ute och springa och busa. Hoppas bara Tora är på bushumör. Inte alltid hon är det. Men jag längtar och längtar. Så får vi gå på prommis i kväll, jag gillar att få gå ut och gå med kopplet på. Hoppas int de´blir så kallt. Så får vi gå till mormor och morfar åsså och busa lite. Nu ska jag vila upp mig så jag orkar busa i kväll. Matte ska väl fota massa på oss, så ni får se sedan. Ha de´bra.


I går snöade det igen....



Sitter och väntar på min Toravovve ja´. Hon kommer nog snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0