ROLIGT IDAG......

Trötter i morse. Matte satt i telefon flera timmar tyckte jag, för hon skulle ringa Folksam, arbetsterapeft, en rörfirma och jag vet int allt.  Till slut blev hon väl klar, men fick inte tag på alla, så hon får väl fortsätta i mörra. Men så hände det....... vi fick främmande. Snälla Madde och hennes lilla gopojk Albin, som är drygt ett år kom och hälsade på. Fasen va gla ja´bidde dårå. Min husse är ju morfar åt Madde, och min husse fyllde år idag, så dom kom med stor fin bukett med tulpaner och lotter. Jag fick pussas mycket med Albin, för han har en voffs hemma och är van. Vilken tur va? Madde sa att dom skulle ta med sig Bonita vovven hit och hälsa på, kul de. När dom dragit hem gick vi ner till mormor och morfar, då kom det främmande dit, och hemtjänst tjejer, och jädrar i mig va jag fick uppmärksamhet. Jag pratade och pratade med alla, och var så pusssjuk idag, och dom skrattade åt mig. Men jag blir så glad och då pratar jag på som bara den.  Efter att husse och jag tagit kvällsprommissen så gick vi ner till mormor och morfar och eldade i braskaminen och hade mysigt. Då kom Diddi, Sussi och lilla Tilda. Blev så glad igen, så det här var en lyckad dag. Behövde det. Jag trivs när det kommer snälla tvåbenta och hälsar på. Alla brukar klappa och gosa med mig. Nu ska vi ta och dyka ner i säng. Hoppas på en bra dag i mörra åsså.
Nattinatti






 Här har ni lille Albin som kom till mig idag, jag fick pussas med han ja+. Snäll liten pojke.


 Sån här fin bulett tulpaner fick husse, tror det var 20 tulpaner, grönt, vitt och lila kvistar.
Jättefin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0