TREVLIG MIDSOMMAR.........

Hej. hur har ni det?  Här är det bara regn och regn. Mest ligger poå dagarna. Skendräktig är jag som bara det. Gosar och gfosar med matte dygnet runt, ja, hon gillar ju det. bra va. Så är hon ju fortfarande dålig. Hon har röntgat lungor, opererat bort hudförändringar på ryggen, som tur är allt under kontroll. Nu ska hon in på skiv och magnetröntgen av huvud. Kolla upp blodet mm. mm.Hoppas hon blir bra snart då. Idag har jag varit ute en stund och åkt bil med matte och husse, gillar det inte,men det gick bra. Å vet ni,,, nästa helg ska jag få åka till stugan och bara vara.... ut och åka BÅT. Det gillar jag. Så har åskan slagit ner i mattes data för nån vecka sedan, så hon kan inte använda datan, därför har vi int kunnat skriva. Nu hoppas vi på fint väder så det blir poolbad i veckan. Det ni. Får höra av mig senare när mattes data blir fixad.  Hej svejs, ha de´bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0