BÄTTRE DAG IDAG...................

för vet ni?  Min moffa kom hem från sjukhuset idag. Jag bidde så jädrans gla`. Synd bara att det är så tråkigt väder, snö och regn om vart annat. Jag blir så blöt när jag är ute. Så drog matte iväg bort idag igen, fast hon lovat vara hemma med mig.  TYPISKT DÅ..  men det gjorde int så mycket de.  På eftermiddagen när jag låg i sängen och vilade hörde jag nåt.... Det var min TORA vovve som kom. Å jäsiken så glad jag blev, men hon var lite tråkig idag, ville inte leka så mycket. Hon kanske kommer hit på lördag och sover kvar. JIPPIIII. Då kan vi busa mycket. I morgon skulle matte på gympa, men hon sa att " ja´ska nog vara hemma med dig istället, sötnos " Hoppas de´då. Vi får väl se.  Nu är det sovdags igen för länge sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0