HEJ SVEJS PÅ ER.....

Ja, som ni redan märkt så har jag varit dålig med att skriva. Det beror på att min matte inte har suttit nåt vid datorn och hjälpt mig. Hon har så mycket nu, för min morfar har hamnat på sjukhuset igen. Kom dit förra lördagen och hem på torsdag. In igen i söndags och är fortfarande kvar. Matte är hos morfar på eftermiddagarna och sedan hon mormor på kvällarna. I går morse ringde dom från sjukhuset att matte skulle komma in, så hon och mattes bror drog in klockan sju på morgonen, och kom hem tio på förmiddagen. Sedan åkte matte och Carola in igen sju i går kväll och kom hem ca elva på kvällen. Idag var det besöksförbud för att sjukhuset är drabbat av vinterkräksjukan. Inte bra det. Morfar var en av de drabbade. Typiskt. Hoppas matte klarar sig.  Idag hade matte avlastning hela dagen, så hon stupade i säng på eftermiddagen, och då passade jag på att ligga och gosa med henne.  Vi har inte så mycket tid tillsammans nu, så när matte äntligen är hemma, så blir jag så mammig. Vill bara vara där matte är.  Struntar i allt och alla då. Matte är ju så gosig med mig hon.  I morgon skulle vi få mycket snö, och det är inte bra tycker jag. Vill ha sol och fint så jag kan ligga i solstolen på dagarna. Men nu ska vi sova och gosa lite mer. Nattinatti på er.

Kommentarer
Postat av: Fajer

Huva vad din matte har det jobbigt =(

Tråkigt när det inte bara kan få va bra o roligt..

Matte hälsar, Kramiz på er..

2011-03-18 @ 08:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0