HAR HÄNT SÅ MYCKET.......

så matte och jag har inte haft tid att skriva. Sanna har varit här varje dag och badat i poolen med matte, och igår kväll kom Diddi, Petter och Tilda hit och badade, så fikade dom med oss. Det har ju varit riktigt varm och fint nu i fyra dagar. Husse drog till stugan i måndags han. Matte och jag har haft full sjå med att vattna överallt, och i växthuset som mattes tomater och gurka börjar skena iväg, som matte säger. Blir det fint väder så har matte sagt att vi ska till stugan, och så ska vi ta några småttingar med åsså. Det blir kul de´. fasen va ja´kommer att springa i skogen, och kanske jag ska bada lite med barnen. Synd att man inte får sova kvar där, men matte måste ju hem till gamlingarna. Hon har avlastning i morgon. Det ska bli så roligt, kan nog int sova inatt, bara längta. Husse hade kollat lite svamp idag, men dom var små. Så har matte plockat lite jordgubbar idag, och dom var jättestora, och "skitagoda" sa matte. Konstigt hon pratar. Nu ska jag väl försöka att sova, så blir det snart möra.  Nattinatti.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0