HÄRLIG DAG IGEN............

Ja, idag har det varit en bra dag igen. Fint väder, varit ute med matte, sedan kom min Lill-Nisse, oj, så lycklig jag blev. Inte nog med det så kommer Sanna på cykel. Då blev det poolbad, men jag såg att dom såg så konstig ut när dom hoppade i. Kallt, sa dom. Men dom var i hur länge som helst. Sedan blev det mat, och jag skulle ut på prommis. Gissa om det blev ett jädrans regnväder? Jo, det kan man säga. Då satt matte och Nisse på altan och målade lite. Nisse målade en massa flaggor han, sedan så kollade dom på när dom sparkade fotboll på TV.Jag somnade istället. Har haft så kul med Nisse.Han sover kvar med mig. Mysigt. Nu är det sovdags, säger matte.
 
 
.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0