OJ, VILKEN DAG.....

Ja, idag har det varit mycket tvåbenta hit, och så en fyrbent åsså, Tora så klart. Började med att Sanna kom, vi satt ute och solade lite. Sedan kom Lars, då blev det fika. När han skulle dra kom Carola och Agnes på cykel. Sedan Yngve och Barbro. Vi satt ute och fikade och mommo och moffa var åsså med. Kul va?. När alla hade åkt hem tog matte och jag en skaplig prommis, å´fasen va trött jag blev, och slö i värmen. Så skulle matte ta och diska, då kom husse hem från stugan, och så kom Lasse, Lena och.................ja gissa. Toravovven så klart. Jädrar i brallan så lycklig jag blev.  Vet ni va Toras husse och matte sa???? Jo att matte och jag skulle åka hem till dom på fredag, då får jag busa med Tora och en till vovve kanske. De ni............Husse är nog i stugan då.
Dags att sova igen.  Matte ska väl sitta uppe en stund till och göra klart dockkläder som är beställda. Nattinatti.


Sitter och väntar på fika......


Kommentarer
Postat av: sajten

Söt som vanligt......Är du blandras mellan människa och hund... GOBIT.

2012-05-28 @ 08:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0