STUGAN.

Hej igen, ja nu har jag nyss vaknat, varit dyngtrött. Kom hem från en mysig och rolig dag i stugan kl åtta igår kväll. Somnade genast och sov till kl. var elva, sedan bums i säng med matte och sovit till nu, men matte var uppe tidigt hon. Ja, idag blir det nog sova hela dagen i detta regnväder. Ialla fall så drog vi till stugan igår igen, var meningen att Carola, tvillingarna och Lisa skulle med och plocka blåbär, men det blev bara tvillingarna, men det var så jädrans kul de´. Vi hade skitkul, sprang i skogen, metade från bryggan, jag fick sitta i båten med barnen och leka, spelade fotboll, och sedan drog vi ut med båten och satt ute på sjön och fikade. Det var mysigt. När vi kom hem sov jag en stund i båten för jag blev lite trötter. Efter jag vaknat var vi ut och plockade blåbär, mums mums.  När vi hade ätit sen middag så drog vi hemåt, men husse lämnade vi kvar där, han skulle måla lite fönster, vi får väl hämta hem han i slutet av veckan. Bra, då får jag kanske åka båt igen. Det är så jädrans mysigt de´.Nu måste jag sova en stund  igen, slänger in några bilder från igår, och ett från surströmmingen i helgen.
 Slaskiga pussar.

mmmm, va´gött dä´luktar. mummmms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0