Åååå, va trött jag är.

Heja, ska bara tala om att jag är dyngtrötter i mina små fossingar.  I går var jag inne hos mormor och morfar och fikade, sedan på eftermiddagen promenerade jag, matte och husse till Vretas, vi var bjuden på adventfika där. Det var skönt med en långprommis. Så fick jag träffa Noravovven. Vi hade kul. Jag har glömt att köpa present till henne för hon har fyllt 9 år. Fick även gosa och pussa på lilla Lisa, hon har börjat krypa omkring på golvet nu. Vi promenerade hem mot kvällningen. Det var skönt. sedan sov jag hela kvällen.

Vaknade sent på fm. Matte hade åkt bort en sväng, men så kom carola med tvillingarna och lilla Lisa, ååå fasen va kul.Jag var med barnen hela dagen.  Men på kvällen kl 6 så hände det nåt. Giiiisssssssaa. Jo Lasse kom med min Toravovve, men då blev det massa springa och busa, blev lite trött, men vi fortsatte att busa. Lasse kom och hämtade Tora kl 10 på kvällen, det var muspys de¨.Så nu ska jag sova och sover nog till i morgon fm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0