Hej på er............

Ska skriva nägra rader innan jag hopp i säng.  Jag är så trötter på dagarna, men jag tror för att det är så tråkigt väder. Matte sa att det blir bättre om det kom lite snö.....hmmmm, jag kommer inte ihåg va dé´va för nåt, men det är nåt vitt på marken som jag kan springa och busa i. Spännande de´. Så har jag varit till veterinären och fått en spruta, det gjorde inget ont. Dom var så snäll mot mig, åsså fick jag godis för ja´va duktig.  Dom kollade i öronen och på mina fina tänder, och allt var finfint sa dom. Matte mallig då hon.  I dag har matte och jag bakat jättemycket bullar, och så bakade vi lite pepparkakor, det blev inga gubbar, gummor eller grisar. Näääää, det blev voffsingar, pepparkaksvoffsingar, de´ni. Kom och smaka vettja. Nu ska jag sova igen så jag blir pigg i mörra, för då är jag bjuden på adventskaffe till Noravovven. Nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0