ojojoj

hej, ja idag skulle Matte hjälpa mig att lägga in några bilder, men va´händer? Jo hon lägger in samma bilder som jag redan hade lagt in, så när hon skulle radera alla så hängde datan upp sig så det blev ett kort kvar, som ju redan visats.men spelar roll då.
Det har väl inte hänt så mycket sen sist jag skrev.  Men på söndagen då matte och jag åkte till stugan och hämtade husse, tog vi och drog iväg ut med båten och metade lite. Det är faktislt mysigt att åka båt. jag gillar det ja. det fläktar så skönt, så får jag sitta ensam och kolla läget. Men när vi satt långt ut på Lundbosjön så kom det en rejäl regnskur, men vi hade parasoll med som vi spännde upp, riktigt trevlans. Sedan gick matte och jag till grannens badvik. och vet ni, jag klev i vattnet alldeles själv. Matte kastade ut saker som jag hämtade och gick upp på land med, sedan kastade hon massa gånger. Jag kännde mig så duktig, och matte sa att jag var jätteduktig. Sen när vi skulle åka hem blev jag inte glad. Jag sprang ner på bryggan och hoppade i båten ja´. Så matte och jag satt där en stund, tills husse kom och fick lyfta ur mig, ja så blir det, dom får skylla sig själv, som inte fattar att jag ville vara kvar i stugan. Men vi ska nog dra dit i helgen igen. Beror på vädret.
I dag kom Carola och hälsade på, utan barn och hund, men jag blev så jädrans glad så jag låg på gruset och ålade mig. Så tog hon fram en klotång i min låda och klippte klorna på mig, så nu är det bara att vänta tills nästa gång. Snart ska matte dra iväg och handla, och då blir jag lite ledsen, men desto gladare när hon kommer hem.
Får se när vi kan lägga in nå mer bilder, det bestämmer mattes dumdator.

Kommentarer
Postat av: lolla

halloj

oj vad du är duktig då som kan vara still när klorna klipps, jag får världens ångest så fort tången kommer fram husse gillar inte det....

men jag är envis nej nej inga klor ska klippas så nu snackas det om djurkliniken för att fixa klorna vad tror du Ziiri om det ????

kram Dixon ..eller lolla som är min husses mamma.

2009-07-20 @ 12:21:59
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Emelie

Frågestund på min blogg! Fråga vad du vill!

2009-07-23 @ 11:44:38
URL: http://emeliemartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0