GLAD OCH PIGG

Vov, vov på er.  Här är det en glad och pigg Ziiri som är i farten.  I dag har jag varit ute i solen nästa hela dagen, mysigt dä`.  Och vet ni, när jag kom in var jag hur trött som helst, och då lade matte en filt i hennes fotölj, å så sa hon  " lilla gogumman, du får sova i mattes fotölj,"  och gissa om det var skönt, sov hela två timmar.  Hoppas det blir sol i morgon åsså, då ska jag vara ute igen.   Ska jag tala om va jag gjorde idag då, nåt dumt?????   Jo, när husse och jag var ute på dagen, så lekte vi, men helt plötsligt sprang jag ut på cykelbanan en bit uppåt, och vem möter jag då om inte min egen lilla matte, på cykel. Hon blev jätterädd, och husse kom springandes. Jag lovar att inte göra om det, för det kommer så farliga bussar och bilar. Nu ska matte sova, så det är bäst att hänga på.

Nattinatti på er.

Pussar och kramar från Ziiri

Kommentarer
Postat av: Rut

men Ziiri...rätta takter:)..jag brukar också springa i väg, så kul att se matte få fart på benen..Kom och lek med mig snart igen, matte har ny kamera och vill ha fotomodeller..och vilka passar bäst till det??

pussar på nosen och lilla magen

Rutan

2009-03-19 @ 09:34:28
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0